جمعه، تیر ۱۹، ۱۳۸۸

نمونهٔ یک اعتراض مدنی

Dave Carroll:
«در بهار سال ۲۰۰۸، گروه Sons of Maxwell برای توری یک‌هفته‌ای به نبراسکا رفت و ما شاهد پرتاب شدن گیتار Taylor من توسط مأموران حمل بار United Airlines بودیم. بعداً متوجه شدم که گیتار سه هزار و پانصد دلاری من به شدت صدمه دیده‌است. آنها رخ دادن این مسأله را انکار نکردند، اما برای ۹ ماه، هر کدام از اشخاصی که با آن‌ها تماس گرفتم مسؤولیت خسارت را متوجه هر کسی جز خودش دانست و نهایتاً گفتند کاری برای جبران خسارت من نخواهندکرد. بنابراین من به شخصی که نهایتاً جبران خسارت را منتفی دانست (خانم Irlweg) گفتم که دربارهٔ تجربه‌ام با United Airlines، سه ترانه خواهم‌نوشت و اجرا خواهم‌کرد و از هر کدام ویدئویی خواهم‌ساخت که هر کس در دنیا بتواند ببیند. United: Song 1 ، نخستین ترانه از این سری است. United: Song 2 نوشته‌شده و در مرحله تولید ویدئویی است. United: Song 3 نیز خواهدآمد. قول می‌دهم.»

متن اصلی به همراه توضیح کامل‌تر ماجرا در سایت Dave Carroll









لینک دریافت ویدئوی ترانهٔ United Breaks Guitars
لینک دریافت ویدئوی توضیح ماجرا از زبان دیود کارول

برچسب‌ها: ,

1 Comments:

At دوشنبه, تیر ۲۲, ۱۳۸۸ ۴:۰۷:۰۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

به یاد سهراب اعرابی


" عشق را و درد را

شبنم سحر ندیده بود
گاهِ رفتنش نبود و رفت
شعله می نمود
پرکشید خامشانه در نگاهِ ما
دود بود و رفت
زورقی سپید بود
سوی بحر ِ بی کرانه در شبی چُنین
بادبان گشود و رفت
نازنین ما
عشق را و درد را
در تَنی فشرده آزمود و رفت "
سیاوش کسرایی
خرداد1367

 

ارسال یک نظر

Links to this post:

ایجاد یک پیوند

<< Home