سه‌شنبه، خرداد ۱۹، ۱۳۸۸

اگر من بودم ...

جلوی کامپیوتر نشسته‌ام و بشقاب غذا روی پایم. فایرفاکس باز است، گوگل‌ریدر در یک زبانه‌اش، چند وبلاگ و سایت خبری در زبانه‌های دیگرش. همیشه فکر کرده‌بودم کلید میان‌بُر سوئیچ کردن بین زبانه‌ها در فایرفاکس کدام است؟
حالا که دستم بند است ناگزیرم به جای جستجو در گوگل، مغزم را به کار بیاندازم: خوب، کلید‌های میان‌بُر سوئیچ کردن بین پنجره‌ها هم در ویندوز و هم در لینوکس، Alt+Tab است. حالا اگر من بخواهم فایرفاکس را بسازم، چه کلید میان‌بُری می‌گذارم که به قدر کافی شبیه آن یکی باشد و با آن تداخل هم پیدا نکند؟ قاعدتاً Tab را نگه می‌دارم و به جای Alt از Ctrl استفاده می‌کنم. خوب، بگذار با دست آزادم امتحان کنم، Ctrl+Tab.
هه. کار کرد. دفعهٔ بعد هم برای فکر کردن باید بشقاب غذا را بگذارم روی پایم.

برچسب‌ها: , ,

2 Comments:

At چهارشنبه, خرداد ۲۰, ۱۳۸۸ ۶:۴۵:۰۰ قبل‌ازظهر, Anonymous جیران said...

سلام
مرسی از راهنماییهات.اما میتونی حدس بزنی که من منگوتک هستم و از این پست فهمیدم که تو خیلی به کامیوتر وتری.من اگر بشقاب غذا روی پایم باشد، حتی اینتر را هم نمیتوانم بزنم.(در این حد به غذا علاقه دارم)
ببین...چیزهایی که گفتی برای من تقریبا به اندازه چینی نامفهومه...همیشه بان سوال بوده که شماها چه جوری این کارای سخت رو انجام می دید...هه هه.مرسی از راهنماییت.من حتی نمیدونم گوگل ریدر چیه...من در حد نئاندرتالم.هم نسلام دیگه ناپدید شدن.

 
At پنجشنبه, خرداد ۲۱, ۱۳۸۸ ۱۲:۴۹:۰۰ قبل‌ازظهر, Blogger mohsen said...

آخیش، بالاخره یه پست به روال سابق هم اومد. تو این مدت مجبور بودم به خاطر غیر سیاسی ها، سیاسی های موجی ات را بخوانم.

 

ارسال یک نظر

Links to this post:

ایجاد یک پیوند

<< Home