پنجشنبه، مهر ۲۵، ۱۳۸۷

قاچاقچی

جهت اطّلاعتان عرض کنم که اوّلین خرید آنلاین من از آمازون امروز به دستم رسید. این کتاب و این یکی را از Amazon.ca خریدم. اگر کسی از شما هنوز فکر می‌کند من دانشجوی مصمّم بیوفیزیک هستم، خوب البته کاملاً هم در اشتباه نیست. امّا اگر فکر می‌کنید دلم را به این رشته می‌دهم، عمیقاً برای‌تان متأسّفم.


(عکس تزئینی است و زبل‌خان و یا میمون لعنتی هر گونه مداخله در قاچاقچی‌گری وبلاگ‌صاحاب را منکر می‌باشند.)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ممنونم از سولوژن به خاطر نکته‌ی کنکوری‌ای که گفت.

برچسب‌ها: , ,

3 Comments:

At پنجشنبه, مهر ۲۵, ۱۳۸۷ ۳:۴۱:۰۰ قبل‌ازظهر, Anonymous سولوژن said...

فقط یک نکته‌ای: وقتی می‌خواهی از آمازون کتاب بخری، هم کانادا را چک کن و هم امریکا (dot com) را. بعضی وقت‌ها این ارزان‌تر است، بعضی وقت‌ها آن. بعضی وقت‌ها این سریع‌تر است، بعضی وقت‌ها آن. البته شاید خودت می‌دانستی.

 
At پنجشنبه, مهر ۲۵, ۱۳۸۷ ۴:۲۵:۰۰ قبل‌ازظهر, Anonymous محمد said...

پولدار شدی!
در تایید پست قبلی باید بگم من همیشه از E-Book ها بدم می یاد و کتاب چاپی رو خیلی خیلی دوست دارم!
اگه میشه یه پست "از هر در" دیگه بنویس. خیلی جالب می نویسی.

 
At پنجشنبه, مهر ۲۵, ۱۳۸۷ ۱۲:۳۱:۰۰ بعدازظهر, Anonymous محمد said...

راستی جمعه سیمای ضرغام شبکه 2 قراره انیمیشن وال ای رو پخش کنه . چی میشه!

 

ارسال یک نظر

Links to this post:

ایجاد یک پیوند

<< Home