یکشنبه، مهر ۱۴، ۱۳۸۷

شما فکر کنید من برم برای منشی‌گری مثلا یک مطب داندانپزشکی یا اداره‌ای جایی فرم استخدام پر کنم و مدرکمو بنویسم فوق لیسانس. بعد دکتر بفهمه که من نه تنها فوق لیسانس ندارم که خود لیسانسش رو هم ندارم. اولین کاری که دکتره می‌کنه اینه که فرممو می‌گیره پاره می‌کنه. یا اگه اداره دولتی باشه میان می‌گیرنم به جرم جعل عنوان. فکر کنید من بیام یه دکترای جعلی هم جور کنم و بدم یه ارگان دولتی؟ چند ماه زندانم می‌کنن؟ وقتی می‌فهمن یه پزشک با مدرک جعلی مطب زده چه برخوردی باهاش می‌کنن؟
حالا فکر کنید فردی که برای وزارت کشور کاندید شده این‌کارو کرده و در کمال وقاحت هم مجبور به اعتراف شده؟ چیکارش کردن؟ الان شده وزیر ما! آقای کردان با مدرک فوق دیپلم! بادمجون دور قاب‌چین و آفتابه‌به‌دست با مدرک فوق لیسانس و دکترا کم آوردیم؟ )


برچسب‌ها:

1 Comments:

At دوشنبه, مهر ۱۵, ۱۳۸۷ ۱۲:۳۹:۰۰ بعدازظهر, Anonymous محمد said...

مصطفی جان مطلبت در مورد فیلم "یک ذهن زیبا" فوق العاده بود. مخصوصا اون قسمت برداشت نکته اصلی فیلم.
Remember, you are alive to live your life! just once! Give up routine and live each day as the last day of your life! change it to a terrific,
fantastic, fascinating day!
The time to make new beginnings, realize dreams and reach new goals.
Be happy! honey!

 

ارسال یک نظر

Links to this post:

ایجاد یک پیوند

<< Home