جمعه، فروردین ۱۶، ۱۳۸۷

جشن انتشار نسخه هشتم ابونتو

من خیلی دوست داشتم بتوانم از ابونتو استفاده کنم، امّا چون فدورا برایم خیلی کم‌دردسرتر از ابونتو بود، از فدورا استفاده می‌کنم. با این حال از گروه‌های کاربران ابونتو و حال و هوایی که در وب دارند خوشم می‌آید. اگر کاربر ابونتو هستید، سعی کنید در این جشن شرکت کنید یا جشن خودتان را راه بیاندازید.

فکر می‌کنم کاربران فدورا هم بتوانند حرکت مشابهی را در ایران طرّاحی کنند. مشوّق حرکت‌های گروهی کاربران ابونتو ظاهراً خود شرکت کنونیکال است. در مورد توزیع‌های دیگر لینوکس این جوشش‌های گروهی کمتر است. مثلاً در مورد فدورا که پشتیبانش ردهت است، ماهیت خیلی تجاری‌تر ردهت مانع از ایجاد چنین جوّی بین کاربران می‌شود. امیدوارم نسخه‌ی جدید ابونتو مشکلات کمتری با سخت‌افزار داشته‌باشد. شاید من هم روزی کاربر فعّال ابونتو شدم.

برچسب‌ها: , ,

1 Comments:

At جمعه, فروردین ۱۶, ۱۳۸۷ ۹:۲۵:۰۰ قبل‌ازظهر, Anonymous شیخ حقگو said...

ما که اصولا ویندوزی هستیم. دی:

 

ارسال یک نظر

Links to this post:

ایجاد یک پیوند

<< Home