پنجشنبه، فروردین ۰۱، ۱۳۸۷

موسیقی برای سال نو

دیدم سولوژن برای سال نو موسیقی گذاشته، فکر کردم من هم این کار را بکنم.

این قطعه را در این چند روز زیاد گوش کرده‌ام و لیلا از این بابت شاکی است. به نظرم به حال و هوای سال نو می‌آید؛ همه چیزش. این قطعه در واقع قسمت چهارم از منظومه‌ی سیّارگان Gustav Holst است و Jupiter نام دارد. اجرایش هم همان چیزی است که من غالباً دوست دارم: کارایان - برلین.

اگر خوشتان نیامد، آخرین موومان زمستان ویوالدی را گوش کنید که به بهار متّصل می‌شود. اگر باز هم خوشتان نیامد از من کاری برنمی‌آید.

از برادران و خواهرانمان در گوگل نیز سپاسگزاریم به خاطر لوگوی نوروزی امسال.

برچسب‌ها: ,

1 Comments:

At دوشنبه, فروردین ۰۵, ۱۳۸۷ ۶:۰۵:۰۰ قبل‌ازظهر, Anonymous سولوژن said...

متشکرم! (:
سال نوی تو هم مبارک باشد.

البته دیگر زیاد از صدای خودم نمی‌ترسم. نزار-بودن می‌تواند به چیزهای دیگری هم ربط پیدا کند.

 

ارسال یک نظر

Links to this post:

ایجاد یک پیوند

<< Home