پنجشنبه، بهمن ۱۱، ۱۳۸۶

ماچ نکن برادرم

احمدی‌نژاد بد است؟ نادان است؟ جنگ‌طلب است؟ شاید. شاید هم نه. شاید هم تا حدّی.

امّا من باور نمی‌کنم احمدی‌نژاد دستش را دراز کند، به این نیت که یک نفر آن را ببوسد. عکس بالا؟ در این عکس اصلاً معلوم نیست که رئیس‌جمهور دستش را به قصد بوسیده شدن دراز کرده‌باشد. بر عکس، برداشت من در حالتی که احمدی‌نژاد را نشناسم، این است که شخص ماچ‌کننده دست شخص ماچ‌شونده را کشیده و شخص ماچ‌شونده هم به نوعی از این کار ناراحت و سراسیمه است (به آستین پیراهن و کت رئیس‌جمهور و به حالت صورتش توجّه کنید).
جناب کمانگیر نوشته‌اند که بعد از علما حالا نوبت رئیس‌جمهور است. آرش‌خان، مگر علما را در حالت دریافت ماچ ندیده‌ای؟ آنها در حالت دریافت ماچ بسیار موقّر و خونسرد هستند. حالت احمدی‌نژاد این جوری نیست.

اینجا هم نوشته که این عکس برای خبرگزاری فارس دردسرساز شده. خدایا ما را در این نیمه‌ی شب جمعه به راه راست رهنمون شو.
آمین.


پی‌نوشت: تسلیم! من اصولاً دم خروس را بیشتر قبول دارم!

برچسب‌ها:

3 Comments:

At جمعه, بهمن ۱۲, ۱۳۸۶ ۴:۵۳:۰۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

این رو ببین: http://tinypic.info/files/lk9d0gy7hvg3g3vw9g36.jpg

 
At شنبه, بهمن ۱۳, ۱۳۸۶ ۳:۲۸:۰۰ قبل‌ازظهر, Anonymous کمانگیر said...

فکر کنم دیر رسیدم.

 
At دوشنبه, بهمن ۲۲, ۱۳۸۶ ۱:۵۹:۰۰ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

آدم یاد فیلم ساز دهنی امیر نادری می افته !
امیرو ...

 

ارسال یک نظر

Links to this post:

ایجاد یک پیوند

<< Home