پنجشنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۸۵

مرض

سرما خورده‌ام. تابه‌حال سرماخوردگي را بدون قرص و كپسول پشت سر نگذاشته‌ام. اين بار دارم امتحان مي‌كنم. درمانم عبارت است از خواب بي‌استرس تا حدّ ممكن(يعني تا جايي كه از پتو خجالت بكشم)، تغذيه‌ي ساده و غير محرّك، چاي و سوپ زياد، يك دانه پرتقال در روز و البته حرص نخوردن كه ظاهراً ممكن نيست. البته به جز اينها يك موسيقي‌درماني هم خودم براي خودم تجويز كرده‌ام. اگر اهل موسيقي واقعي هستيد، موومان اوّل سمفوني نهم بتهوون را براي درمان سرماخوردگي شديداً توصيه مي‌كنم. روي من كه اثر خوبي دارد.

خداوند تمام بيماران را از هر نوع، هرچه زودتر شفا دهاد.

پي‌نوشت: الآن چهار روز از جمعه كه اين پست را نوشتم مي‌گذرد. سرماخوردگي‌ام تقريباً به طور كامل رفع شده. البته نوع ويروس يا ميكروبش هم از آن ....ها نبود كه خيلي قوي باشد، امّا اگر همين را مي‌خواستم به روش دارويي هميشگي درمان كنم الآن همچنان مريض بودم.(جاي خالي را با كلمه‌ي نامناسبي به دلخواه خودتان پر كنيد.) بنابراين اين شيوه‌ي درماني جديد را هم مي‌شود به عنوان دستاورد علمي جديد در دهه‌ي فجر معرّفي و افتتاح كرد. مبارك همه باشد.

برچسب‌ها:

2 Comments:

At پنجشنبه, بهمن ۱۲, ۱۳۸۵ ۶:۱۰:۰۰ بعدازظهر, Blogger fateme said...

اگر نتیجه ای داشت به من هم اعلام کنید لطفا!

 
At شنبه, بهمن ۱۴, ۱۳۸۵ ۱۱:۰۴:۰۰ قبل‌ازظهر, Blogger Leyla said...

هرچه زودتر شفا دهاد يعني جه؟

 

ارسال یک نظر

Links to this post:

ایجاد یک پیوند

<< Home